tisdag 27 augusti 2013

Soul to remember

Vi lever i sviter av tomhet och lätt depp efter vår festival Soul to remember.. ett helt år till nästa gång! Men nu så ska jag sammanfatta denna hektiska och helt underbara lördag genom att visa lite bilder som Anders Magnusson tog under kvällen. 300 personer låg på filtar, satt på bänkar och minglade runt på Kapellområdet. De lyssnade på våra artister, tog en öl och åt supergod soulfood. Ta mig tillbaka!


























































Vi fick väldigt fina recensioner också, 
NA skrev såhär
Sydnärkenytt såhär
och Andy Collins från Scandinavian Soul skrev såhär 
Klicka och läs!


2 kommentarer:

  1. Tack för en toppenkväll! Älskade de fina utedassen!

    SvaraRadera
  2. Å så många härliga bilder från vimlet! Önskar jag hade kunnat vara där! Nästa år kan inget stoppa mig....! ;)
    Kram Lotta

    Ps. Har uppdaterat med lite exteriörbilder hos dig från mitt besök en härlig sommardag.

    SvaraRadera

01 09 10